Soloviov Sergiu 44 ani | |
Oraș | Chişinău |
Program dorit | Orice |
Descrierea cv-ului | Curriculum vitae
Sergiu Soloviov Anul nașterii: 1980 Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău Telefon de contact: (+373)60555907 E-mail: solovyoffserge@yahoo.com Studii: Universitatea de Stat din Moldova Facultatea: Limbi și Literaturi Străine Specializarea: Traducere și interpretare de conferințe și Lingvistică aplicată, Limba Engleză Anii de studii 2012 – 2014 Masterat Academia de Drept din Republica Moldova Specialitatea: Drept Specializarea: Drept constituțional și administrativ Profil: Jurisprudență Licențiat în Drept Chișinău, Moldova 1997-2004 Experiența profesională: Traducător CNFA Programul John Ogonowsky Farmer-to-Farmer (FTF) în Moldova Implementator USAID - 2013 Administrator/Manager de recrutare Companie de consultanță în domeniul TI, Chișinău, 2010 - pîna în prezent Manager Resurse Umane SRL”Telecomservis”, Chișinău, 2011–2012 Manager Resurse Umane / Jurist la ÎCS "Ernst & Young" SRL, Chişinău, Republica Moldova 2008-2009 - traininguri cu Departamentul de Resurse Umane din România și Bulgaria - punerea în aplicare a funcţiilor HR locale - raportare periodică către sediul din Romania - Secretar-administrator la Hotel “Irache” Ayegui/ Navarra, Spania 2004-2008 - recepționarea apelurilor telefonice - administrarea registrelor și plăților - controlul și procurarea echipamentului necesar pentru oficiu -Jurist-principal la Centrul pentru Combaterea Crimelor Economice și Corupției, 2004-2003 - participarea la ședințele Judecatoriei Economice, Tribunale - Specialist în Secția Juridică la Inspectoratul Fiscal de Stat, 2001-2002 - participarea la ședintele de judecată raională, Judecatoria Economiă, Tribunal, Curtea de Apel - evidența registrelor proceselor-verbale și a hotărîrelor asupra încălcărilor fiscale și administrative - Asistent Administrativ - Corpul Păcii al Statelor Unite ale Americii în Moldova, 2000 Sub supravegherea directorului de formare: • Asistarea în pregătirea organizării logisticii și efectuarea necesară a plăților anticipate după caz • Efectuarea plăților financiare, proceselor de avansuri și pregătirea înregistrărilor și rapoartelor de cheltuieli în conformitate cu instrucțiunile • Pregătirea contractelor pentru stagiari și familiile lor gazdă • Conducerea vehiculului menținând în același timp o evidență exactă al kilometrajului și programarea utilizarării a vehiculului • Livrarea scrisorilor, pachetelor, mesajelor, materialelor necesare • Menținerea programei de lucru adecvate pentru paznici și servitoare • Dezvoltarea și mentenența sistemului de înregistrare relevant pentru documente și formulare administrative • Interpret, dacă era necesar, la toate nivelurile de guvernare, financiare, de afaceri și oficiali locali • Ocazional lucru periodic seara, în weekend și de sărbători 1997-2000, Centrul de Informare și Documentare al ONGurilor – “Contact”, traducător Programe calculator: Excel, Power Point, Word, Internet & E-mail Limbi fluente: Rusa, Româna, Engleza, Spaniola. Permis de conducere “B” Pașaport românesc |
Telefon | +373 60 555907, +373 22 517692 |
solovyoffserge@yahoo.com |
Locul vacant a fost expediat
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®