28 februarie 2014
Călăraşi · Microinvest joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 1 ani |
Cerinţe faţă de candidat:
- studii economice, contabilitate sau finanţe;
- abilităţi analitice şi comunicative;
- experienţă de cel puţin 1 an în gestionarea operaţiunilor de casă;
- abilităţi de operare în Word, Excel, cunoaşterea 1C;
- cunoaşterea limbii române;
- cunoaşterea limbilor engleză şi rusă constituie un avantaj.
Principalele sarcini de muncă:
- efectuarea plăţilor şi încasărilor;
- întocmirea documentelor primare de casă;
- întocmirea registrului de casă, evidenţa contului 241;
- întocmirea jurnalelor şi arhivarea documentelor.
Compania oferă un pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Persoanele interesate pot trimite CV, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa de e-mail sau fax.
Adresa bd. Renaşterii Naţionale 12, mun. Chisinau. Persoana de contact - Iulia Cornea, Specialist Principal Resurse Umane.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Fax | +373 22 250021 |
hrm@microinvest.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®