04 martie 2014
Chişinău · Cancelaria de Stat\Oficiile teritoriale joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 2 ani |
Denumire funcţie publică vacantă/Subdiviziune:
Consultant principal, Biroul pentru relații cu diaspora
Data-limită de depunere a documentelor:
09.03.2014
Scopul general al funcţiei:
Planificarea, organizarea și implementarea evenimentelor în colaborare cu diaspora, asigurarea asistenței logistice a activităților inițiate și promovate de către Biroul pentru relaţii cu diaspora.
Sarcinile de bază:
-Elaborarea conceptelor, planificarea, organizarea, implementarea, monitorizarea și evaluarea evenimentelor cu și pentru diasporă, organizate direct sau doar cu participarea Biroului pentru relații cu diaspora: festivaluri, evenimente culturale, vizite ale oficialilor moldoveni, discuții, dezbateri, celebrări, prezentări etc;
-Oferirea suportului logistic și administrativ în planificarea acţiunilor şi activităţilor Biroului pentru relaţii cu diaspora;
- Menținerea legăturilor strînse cu asociațiile diasporale;
- Acordarea asistenței necesare diasporei și asociațiilor diasporale la organizarea evenimentelor;
-Gestionarea informației cu privire la toate evenimentele organizate de către, pentru și cu participarea diasporei;
- Participarea și acordarea întregului suport necesar altor instituții publice, societății civile, partenerilor de dezvoltare etc. la organizarea evenimentelor cu și pentru diasporă;
-Asigurarea sprijinului protocolar pentru desfășurarea vizitelor oficiale;
-Întocmirea notelor de politici, documentelor, proceselor-verbale, scrisorilor și actelor de predare-primire, arhivarea lor;
- Îndeplinirea altor sarcini de ordin administrativ: mesaje, corespondenţă, traduceri, aranjamente de călătorie etc.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
Studii: Superioare, de licenţă sau masterat, în relații internaționale, marketing și logistică, drept vamal, comunicare și relații publice.
Experienţă profesională: minimum 2 ani în domenii relevante (logistică, relaţii publice au similare). Experiența de activitate în cadrul diasporei sau în lucrul cu diaspora va fi considerată un avantaj.
Cunoştinţe: în business și administrarea afacerilor, logistică, marketing, relații publice și comunicare, structura proceselor migraționale și ale diasporei. Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivelul B1. Va constitui un avantaj cunoașterea mai multor limbi, care sînt vorbite în principalele țări de reședință pentru diaspora din RM: engleză, italiană, franceză, spaniolă, portugheză, greacă și/sau germană cel puțin la nivel intermediar (citit/scris/vorbit). Posedarea cunoştinţelor de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, aplicații vizuale, Content Manager.
Abilităţi: de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, aplanare a situaţiilor de conflict, comunicare eficientă, de aplicare a normelor de drept la probleme specifice pentru a elabora soluţii optime.
Atitudini/Comportamente: spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Detalii cu privire la condiţiile de participare la concurs, cît și despre documentele ce urmează a fi prezentate, le puteți găsi pe adresa http://careers.gov.md/display-job/479
Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web: http://www.cancelaria.gov.md/category.php?l=ro&idc=410
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Aramă Cristina
Adresa poştală - 2033, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1, oficiul 505
Modalitatea de depunere a documentelor:
Prin poștă, email sau personal.
Telefon |
+373 22 250454
+373 22 250474
|
cristina.arama@gov.md | |
Web-Site | cancelaria.gov.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®