04 noembrie 2014
Chişinău · Perfect Tour joburile companiei »
CERINTE:
• Studii superioare finalizate in domeniul financiar – contabil;
• Cunoscator(e) program de contabilitate 1C
• Vechime minim 3 ani intr-un post similar;
• Cunostinte solide privind legislatia financiar – contabila in vigoare in Republica Moldova
• Cunostinte foarte bune operare MS Office;
• Persoana serioasa, bine organizata, responsabila;
• Capacitate de organizare, planificare şi coordonare;
• Gandire analitica si capacitate de decizie si adaptabilitate la situatii noi;
• Aptitudini bune de comunicare si lucru in echipa;
• Experienta anterioara in domeniul turismului poate reprezenta un avantaj;
RESPONSABILITATI:
Descriere job / Responsabilitati:
• Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea activitatii contabile a Sucursalei Perfect Tour din Republica Moldova in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
• Verifica inregistrarea documentele contabile specifice(banca, casa, vanzari, achizitii etc), asigurandu-se ca intregistrarea documentelor in contabilitate este facuta corect si la timp;
• Asigura, controleaza si este responsabil/a pentru intocmirea corecta si la timp a tuturor rapoartelor contabile (balante de verificare, intocmirea bilantului contabil, taxa IVAO etc),
• Urmareste modificarile legislative in domeniul financiar- contabil si se asigura de aplicarea corecta a acestora;
• Realizeaza rapoartele contabile solicitate si le pune la dispozitia managementului companiei respectand termele limita;
Telefon |
+373 22 232848
|
Fax | +373 22 233488 |
info@perfect-tour.md | |
Web-Site | perfect-tour.md/ |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®