Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

03 martie 2017

Director - adjunct de departament, departamentul strategie, organizare și resurse umane

Chişinău · Banca Națională a Moldovei joburile companiei »

Experienţa
de la 8 ani

Obiectivul general al postului: Acordarea suportului pentru Directorul Departamentului în procesul de asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii BNM sub aspecte de management și dezvoltare resurse umane, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.

Cerințe minime obligatorii:

-Studii superioare, absolvite cu examen de licență sau studii de master, pentru absolvenții sistemului Bologna, în economie, resurse umane, drept sau domenii sociale, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
-Experienţă profesională în managementul și dezvoltarea resurselor umane de minimum 8 ani;
-Experiență în poziții manageriale de minimum 3 ani;
-Experienţă în poziţii similare în companii cu capital străin sau companii cu peste 200 angajati;
-Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova aferente domeniului de resurse umane;
-Experiență în aplicarea standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de gestiune și dezvoltare a resurselor umane;
-Cunoaşterea limbii române și engleze la nivel avansat;
-Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, planificare și organizare, capacitatea de a lua decizii, viziune, gândire strategică, leadership, flexibilitate și disponibilitate la schimbare;
-Alte abilități și atitudini: capacitate de a comunica eficient verbal şi în scris, diplomaţie, creativitate, spirit de inițiativă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

-Studii postuniversitare;
-Experienţă specifică în implementarea unui sistem modern de gestiune și, mai ales, dezvoltare a resurselor umane;
-Deținerea certificatelor internaționale în domeniul managementului resurselor umane.

Principalele atribuții:

-Implementează și dezvoltă un sistem modern integrat de management resurse umane bazat pe principiile acceptate în practica internațională;
-Asigură elaborarea cadrului normativ în domeniul gestiunii și dezvoltării resurselor umane și monitorizează implementarea acestuia;
-Asigură o dezvoltare echilibrată și eficientă a proceselor de activitate ale BNM în domeniul gestiunii și dezvoltării resurselor umane, în conformitate cu obiectivele strategice ale băncii;
-Asigură cadrul de raportare consolidată la nivel de bancă aferent gestiunii și dezvoltării resurselor umane.

Bibliografie de referință:

-Legea nr. 548 din 21.07.1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
-Planul strategic al Băncii Naționale a Moldovei pentru anii 2013-2017.

Termenul limită pentru depunerea CV-urilor este: 26 martie 2017.

Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.

Persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), țara și instituțiile de învățământ respective.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

E-mail resurse.umane@bnm.md
Web-Site bnm.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®