Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

28 iulie 2015

România - Bucuresti · Restaurant Vatra Neamului Bucuresti joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 3 ani


Atributii si responsabilitati:• informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);analiza concurentei si identificarea punctelor tari si a punctelor slabe ale produselor acestora;• efectuarea studiilor de piata in vederea identificarii modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali; analiza preturilor practicate pe piata si realizarea de propuneri fundamentate de modificare a preturilor practicate de organizatie; intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);• analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atat din perspectiva impactului asupra pietei, cat si din perspectiva preturilor);• proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte etc.);colaborarea nemijlocita cu agentiile de publicitate si cu mass-media;analiza produselor si serviciilor existente ale organizatiei, in vederea propunerilor constructive pentru ridicarea calitatii acestora si pentru diversificarea lor;propunerea, crearea si implementarea de produse noi, in acord cu cererea de pe piata;• intocmirea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale despe produsele organizatiei, despre impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;• documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;proiectarea de startegii de atragere a unor noi segmente de piata;• negocierea contractelor de lansare a noilor produse;proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei;• intocmirea de rapoarte cu privire la evolutiile macroeconomice, prognoze si implicatiile lor asupra politicii organizationale referitoare la resursele materiale si umane;• gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor) si efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra acestor sfere de interes.

Cerinte: • Studii superioare finalizate- specializare marketing;• Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani in domeniul horeca și alimentație publica• Cunostinte bune de operare calculator și medii Office, Web, Analytics, Seo, Adwords, Facebook, Twitter, Instagram)• Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;• Cunostinte de limba engleza- nivel bun/avansat;• Capacitate de relationare interumana, capacitate de adaptare la diverse medii;• Deprinderea de a lucra in echipa.
Constituie un avantaj
• cunoașterea limbii ruse
• domiciliu în București sau Ilfov

Avantaje : experiență profesională într-un restaurant de lux,
desfășurarea activității într-o echipă de profesioniști,
posibilități reale de promovare,
loc de muncă stabil,
salariu motivant.

Asteptam cv-urile dvs la: resurse@vatraneamului.ro

Telefon
0040 722280241
E-mail resurse@vatraneamului.ro
Web-Site vatraneamului.ro
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®