04 ianuarie 2019
Chişinău · EXCEL joburile companiei »
Funcția presupune o interacţiune continuă cu clienţii la telefon, face-to-face şi prin e-mail, precum şi înscrierea acestora la sesiuni de consiliere, teste de evaluare, examene, sesiuni de informare și alte servicii oferite de EXCEL (www.excel.md). Astfel, candidatul selectat va proiecta o imagine profesională a organizației noastre şi a proiectelor promovate de EXCEL în Republica Moldova.
Competențe profesionale esențiale:
➜ Abilităţi bune de comunicare şi pasiune pentru lucrul cu oamenii
➜ Adaptabilitate și abilitate de a învăța
➜ Responsabilitate şi atenţie la detalii
➜ Abilităţi de lucru la calculator
➜ Fluenţă în limbile română și rusă și o bună cunoaștere a limbii engleze.
Cerinţe obligatorii:
➜ Studii superioare sau medii de specialitate complete
➜ Deși flexibil, programul de muncă la EXCEL va constitui activitatea de bază și un angajament ferm pentru o perioadă de cel puțin 18 luni.
Candidații sunt rugați să expedieze un CV cu fotografie la adresa de e-mail reception@excel.md.
CV-urile vor fi procesate în ordinea recepționării lor, iar candidații informați despre rezultatele selecției (admis sau respins).
Telefon |
+373 60 546444
|
Fax | +373 22 224059 |
info@excel.md | |
Web-Site | excel.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®