Log in Register
E-mail:
Password Forgot password?
Close
E-mail:
Password
Log in
Close
E-mail:
Close

Enter Close
no selected

Resumes / CVs

no saved

Manager, adminitrator, director

Otgon Oleg 36 years
Town / City Chisinau
Desired work Schedule Full-time
Resume / CV Nume, Prenume: Otgon Oleg
Adresa: or. Chişinău, Republica Moldova
Telefon: +37368219618
E-mail: otgonoleg88@mail.ru
Data naşterii: 26.07.1988
Locul naşterii: or. Chişinău, Republica Moldova

Formare:
Instituţia: Universitatea Liberă Internaţională din Moldova (ULIM)
Facultatea: Istorie şi Relaţii Internaţionale
Specialitatea: Relaţii Internaţionale
Titlu: licențiat în științe politice
Septembrie 2007/ iunie 2013

Experienţă profesională:

Numele companiei: „Witezze Gruppe” SRL
Funcţia: Director
Durata: 2014 -2016
Descriere atribuţii:
 verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale;
 ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
 gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
 verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
 realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
 încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
 evidenţa personalului din subordine;
 actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
 realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
 soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
 membru activ al echipei de vînzări;
 asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
 monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
 medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.

Funcţia: Director adjunct
Durata: 2012 – 2014
Descriere atribuţii:
 îndeplinirea atribuţiilor care revin poziţiei de manager si administrator;
 verificarea şi evidenţa actelor de contabilitate primară, registru, casă, chitanţe, facturi fiscale;
 ridicare şi depunere de numerar la bănci, cu depunerea la bancă a documentelor de decontare;
 controlarea și coordonarea șoferilor de expediere a mărfii;
 gestionarea şi asumarea responsabilităţii în caz de distrugere a mărfurilor;
 verificarea stocului scriptic şi faptic de marfă;
 realizarea comenzilor şi recepţionarea cantitativă şi calitativă a mărfii;
 încheierea contractelor tip „furnizor-companie”;
 evidenţa personalului din subordine;
 actualizarea ofertelor, precum şi a preţurilor mărfii, organizarea promoțiilor de vînzare a mărfii;
 realizarea retururilor de marfă şi coordonarea acestora;
 soluţionarea reclamaţiilor parvenite de la clienţi;
 membru activ al echipei de vînzări;
 asigurarea respectării normelor de protecţie a muncii şi a prevederilor legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorului;
 monitorizarea încadrării în termenele stabilite a tuturor sarcinilor şi obiectivelor pentru cei din subordine;
 medierea conflictelor între angajaţi, vînzător - client.

Numele companiei: „Witezze Gruppe” SRL
Funcţia: vînzător-consultant superior
Durata: 2012 –2012
Descriere atribuţii:
 recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
 pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
 marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
 verificarea periodică a stocurilor din magazin;
 cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
 informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
 promovarea produselor companiei.

Numele companiei: „Xenon” SRL
Funcţia: vînzător-consultant
Durata: 2010 –2012
Descriere atribuţii:
 recepţionarea mărfii şi aranjarea pe rafturi;
 pregătirea mărfurilor pentru expediere către client;
 marcarea cu preţuri a produselor din magazin;
 verificarea periodică a stocurilor din magazin;
 cunoaşterea produselor electrocasnice şi funcţionalitatea acestora;
 informarea şi consultarea clienţilor cu referire la produsele în vînzare;
 promovarea produselor companiei.


Aptitudini şi competenţe personale:
- capacitate de lucru în echipă;
- capacitate de adaptare la un mediu stresant şi solicitant de activitate;
- punctualitate; .
- comunicare eficientă;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- spirit antreprenorial şi de inovare;
- gîndire pozitivă în abordări;
- operativitate în luarea deciziilor.
- spirit organizatoric dezvoltat şi de leadership, reieşind din experienţa de muncă;
- monitorizarea lucrului echipei (controlul calității);
- simţ al responsabilităţii bine-dezvoltat.

Abilităţi lingvistice:
Româna excelent (limba maternă)
Rusa excelent
Engleza mediu
Franceza începător

Operare PC: cunoştinţe avansate în utilizarea calculatorului: MS Office (Word, Excel, Outlook), Windows, Internet, E-mail, utilizarea programului de contabilitate 1C.
Abilităţi de tapare: Română (45 wpm), Rusă (20 wpm), Engleză (20 wpm).

Activităţi extracurriculare: Program de training în cadrul Academiei Internaționale de Retail „Tehnologia vînzărilor eficiente”, 09.04.2013.

Permis de conducere: Categoria B (stagiu de conducere 6 ani atit pe teritoriul R.M cit si in UE).
Phone number +373 68 219618
E-mail otgonoleg88@mail.ru
Action with this resume:

Save in Notepad

Save as Word .doc

Your job vacancy sent

Jobs Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®