06 сентября 2017
Кишинёв · Lucru вакансии компании »
Зарплата | Пол |
8700 MDL | Не имеет значения |
Experiența este necesară, gradat de dorit
Responsabilitatile postului:
Primirea și distribuirea apelurilor telefonice,
Asigurarea transmiterii la timp a cererilor,
Organizarea primirii oaspeților și punerea în aplicare a caracteristicilor ospitalitatii necesare.
Softul General de afaceri: controlul asupra ordinii în administrarea camerei, sprijin în operarea echipamentelor de birou, monitorizarea disponibilității rezervelor necesare, controlul asupra activității de comunicații, asistență în diverse proiecte (în organizarea de expoziții, evenimente corporate)
Cerinţe fata de andidat:
Utilizator experimentat PC (Ms Office: Word, Excel, Outlook, Internet),
Cunoașterea eticheta de afaceri (email-uri, evenimente, întâlniri, etc.),
Cunoașterea limbii engleze este un avantaj,
Capacitatea de a lua decizii independent,
Auto-organizare și dinamică ridicată.
Termeni și condiții:
Venituri 8700 lei (perspectiva - creștere pentru performanță),
L/V 10.00-18.00,
Mediu de lucru confortabil la birou,
Lucrul intr-o echipa extrem de profesionista si prietenosa,
Oportunități in carieră, creșterea financiară și personală.
Candidatii care e regasesc in cerintele de mai sus contacteza 067235410 sau transmit CV office591@mail.ru
Телефон |
+373 67 235410
|
office591@mail.ru |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®