Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

17 февраля 2016

Кишинёв · Lumos Foundation Moldova вакансии компании »

Опыт работы
от 3 лет

În scopul asigurării/realizării dreptului la educație și al prevenirii instituționalizării copiilor cu dizabilități severe/complexe, Lumos creează în cadrul Liceului Teoretic ”Petre Ștefănucă” din Ialoveni Unitatea de Educație Specială (UES). În calitate de model de incluziune a copiilor cu dizabilități severe, UES se creează și se pilotează în conformitate cu Ordinul Ministerului Educației nr.1186 din 10.12.2015.

UES va funcționa ca subdiviziune instituțională a Liceului, acordînd copiilor cu dizabilități severe/complexe servicii educaționale, non-educaționale, de reabilitare și îngrijire, care trebuie să fie dotate în corespundere cu standardele naționale și internaționale pentru astfel de servicii.

În scopul procurării dotărilor (mobilier, echipamente, inventar, materiale didactice etc.) pentru asigurarea incluziunii copiilor cu dizabilități severe și asigurarea funcționării UES, ”Lumos” angajează un consultant, specialist în procurări.

Obligaţii şi responsabilităţi:
1. Examinarea listei de necesități stabilite în cadrul Lumos pentru dotarea UES. Formularea, după caz, a propunerilor de completare/modificare a listei.
2. Elaborarea Planului de procurări, conform listei de necesități. Revizuirea și ajustarea pe parcurs a Planului de procurări (dacă va fi nevoie).
3. Realizarea Planului de procurări, în particular prin:
3.1. Elaborarea specificațiilor tehnice pentru fiecare tip de bunuri, care urmează a fi procurate;
3.2. Realizarea analizelor/studiilor de piață referitoare diferitor categorii de bunuri (pe piața națională și internațională) cu privire la furnizori, costuri, moduri și termene de livrare, etc.;
3.3. Analiza procedurilor de achiziție a bunurilor, conform prevederilor legislației naționale și procedurilor ”Lumos” stabilite în acest scop;
3.4. Elaborarea, după caz, a completărilor la procedurile de procurare: indicatori de calitate, indicatori de performanță, indicatori de prevalență;
3.5. Organizarea/realizarea tuturor procedurilor pentru etapa de pregătire a achizițiilor, de desfășurare propriu-zisă a achizițiilor și perioada post-licitație, după cum urmează:
- Perfectarea documentelor de licitație/concursurilor de ofertă;
- Lansarea cererilor de oferte sau plasarea anunțurilor privind procurarea diferitor categorii de bunuri;
- Elaborarea/completarea fișelor de evaluare a ofertelor;
- Organizarea ședințelor licitațiilor/concursurilor de ofertă;
- Efectuarea analizei ofertelor și a specificațiilor tehnice privind bunurile propuse pentru achiziționare și pre-calificarea acestora.
4. Elaborarea și negocierea contractelor de procurare.
5. Comunicarea cu furnizorii în procesul procurării diferitor bunuri. Organizarea, în caz de necesitate, a ședințelor comune cu furnizorii de bunuri.
6. Verificarea fezabilității bunurilor care se intenționează a fi procurate.
7. Coordonarea și supravegherea, după caz, a transportării achizițiilor.
8. Monitorizarea/asigurarea livrării în termen a produselor/articolelor procurate și depozitării acestora.
9. Perfectarea/completarea în conformitate cu cerințele stabilite a documentației aferente procurărilor efectuate, inclusiv și a procedurilor vamale după caz.
10. Elaborarea și asigurarea semnării actelor de primire-predare a bunurilor achiziționate în proprietatea LT ”Petre Ștefănucă” Ialoveni.
11. Asumarea responsabilității pentru realizarea procurărilor documentate corect, evitînd cheltuielile nejustificate, erorile și fraudele.
12. Respectarea confidențialității informațiilor vehiculate în procesul realizării procurărilor.
13. Coordonarea activităților cu managerul proiectului EI și cu managerul financiar Lumos.
14. Elaborarea rapoartelor privind procurările finalizate pe categorii de bunuri și activitățile realizate, conform prezenților Termeni de referință.

Rezultate și termene de realizare:
1. Plan de procurări elaborat – către 15 martie 2016.
2. Procurări realizate – conform termenelor stabilite în Planul de procurări.
3. Documente privind procurările realizate – la finele fiecărei procurări, conform termenelor stabilite în Planul de procurări.
4. Rapoarte lunare elaborate – către data de 1 a fiecărei luni.
5. Raport final de activitate elaborat – către 31 iulie 2016.
Studii și calificări:
- Studii superioare economice (Achiziții, Finanțe, Business) sau altele relevante (Drept economic).
- Cel puțin 3 ani de experiență dovedită în realizarea achizițiilor/procurărilor, inclusiv internaționale.
- Cunoașterea legislației naționale privind achizițiile publice.
- Deținerea unei certificări privind specializarea în achiziții/procurări va constitui un avantaj
- Cunoașterea programelor computerizate relevante: Word, Excel etc.
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză.

Persoanele interesate vor depune:
- CV-ul;
- scrisoarea de intenție;
- 2 scrisori de recomandare.
Actele vor fi expediate pe adresa: MD 2012, Chișinău, str. Bănulescu Bodoni 14/1, etaj 1, sau prin e-mail la adresa electronică: office.moldova@wearelumos.org.
Data limită pentru aplicare este 26 februarie 2016.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.

E-mail Office.Moldova@wearelumos.org
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®