21 мая 2014
Кишинёв · Credit CMB вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 4 лет |
Principalele sarcini de muncă:
1. Efectuarea dieferitor plăţi în funcţie de dispoziţiile date de director;
2. Controlul activităţii operative şi de evidenţă contabilă;
3. Coordonarea activităţii de evidenţă operativ – contabilă;
4. Coordonarea întocmirii documentelor contabile;
5. Coordonarea realizării bugetului de venituri şi cheltuieli;
6. Întocmirea rapoartelor de analiză şi diagnoză financiară;
7. Organizarea şi monitorizarea decontărilor.
Cerinţe:
1. Studii superioare finalizate în domeniul contabilităţii;
2. Respectarea normelor privind forma şi conţinutul rapoartelor elaborate;
3. Onestitate şi confidenţialitate faţă de toate persoanele cu care intră în contact în interes de serviciu;
4. Cunoştinţe şi experienţă practică în 1C şi MS Office;
Graficul de muncă: 8 ore/zi.
Candidaţii, care îndeplinesc toate cerinţele indicate mai sus, pot trimite CV-ul + foto, cu specificarea funcției
Телефон |
+373 22 628822
|
info@credito.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®