22 декабря 2014
Кишинёв · UDev вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 3 лет |
Obligațiile:
- Furnizarea de servicii pentru clienți prin dezvoltarea și prezentarea ulterioară a documentelor contabile.
- Efectuarea activității de introducere de date în conformitate cu Legislația Italiană și transmiterea documentele elaborate în perioada definită conform contractul de servicii.
Responsabilitatiile:
- Gestionarea fazelor de prelucrare și integrare a facturilor referitoare la procedurile de achiziții
- Gestionarea registrelor de casa;
- Managementul veniturilor și cheltuielilor;
- Prepararea evidenței contabile de bază și înregistrărilor aferente;
- Elaborarea rapoartelor;
- Gesionarea politicii fiscale și sociale a intreprinderii
Cunoștințele necesare:
- Universitate/Colegiu, cu studii de specializate in contabilitate
- Cel puțin 3 ani de experiență
- Software Microsoft Office (Word, Excel)
- Internet, Outlook
Cunoasterea limbilor:
- Italiana
- Romana
- Rusa
Competențe necesare:
- organizare, orientarea spre rezultat, planificare, stabilirea problemelor, rezolvarea probleme, schimbul de informații și obiective, adaptabilitate
Program:
- Luni-Vineri de la 9:00 pina la 18:00
jobs@udev.md | |
Веб-сайт | udev.md/ |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®