24 марта 2014
Кишинёв · BERD BAS Moldova вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 3 лет |
Programul BERD BAS Moldova
Invitaţie pentru participare la cursul „Dezvoltarea abilităţilor de conducere pentru femei în afaceri"
Despre iniţiativa "Dezvoltarea abilităţilor de conducere pentru femei în afaceri" a Programului BERD BAS Moldova
Programul BERD Business Advisory Services (BAS) activează în Republica Moldova din anul 2005 şj are ca scop dezvoltarea competitivităţii întreprinderilor private mici şi mijlocii (ÎMM) şi creşterea pieţei serviciilor de consultanţă din Moldova. Programul oferă asistenţă financiară ÎMM-lor pentru implementarea proiectelor de consultanţă, susţinerea femeilor-antreprenori, promovarea eficienţei energetice, precum şi organizarea activităţilor care au drept scop dezvoltarea capacităţilor ÎMM-lor şi companiilor de consultanţă, îmbunătăţirea accesului la finanţare. Pentru mai multe informaţii despre programul BAS Moldova, vă rugam să accesaţi http://www.ebrd.com/sbs/moldova.
În 2012, cu sprijinul financiar din partea Guvernului Suediei, BERD BAS a lansat Iniţiativa "Femeile în Afaceri" scopul căreia este susţinerea antreprenoriatului în rândul femeilor. în cadrul acestei iniţiative, BAS Moldova, în parteneriat cu compania "DAL Consulting" (România) va implementa un program de instruire şi de consolidare a capacităţilor femeilor antreprenoare din Republica Moldova.
BERD BAS Moldova anunţă selectarea a 20 candidaţi din Republica Moldova care vor participa la un curs de dezvoltare â abilităţilor de conducere pentru femei format din două module:
• Instrumente de autoevaluare. Cum să creezi un impact pozitiv (încredere în sine, asertivitate, leadership)
• Managementul carierei în consultanţă - identificarea şi îmbinarea carierei cu oportunităţile de afaceri în consultanţă.
Conţinutul cursului
Scopul acestui curs este de a dezvolta capacităţile femeilor pentru o carieră de succes în consultanţă. Trainingul are o durată de 6 zile şi urmăreşte ca participanţii să dezvolte următoarele abilităţi:
• să dezvolte strategii prin care să îşi echilibreze viaţa profesională şi viaţa de familie;
• să îşi propună obiective personale şi profesionale realiste şi să realizeze planuri de acţiuni clare pentru atingerea lor;
• să cunoască provocările cărora femeia-consultant trebuie să le facă faţă şi să ştie să folosească mecanisme de gestionare a acestora;
• să identifice şi să recunoască oportunităţile de afaceri în domeniul consultanţei;
• să ştie cum să abordeze şi să fructifice oportunităţile de afaceri în domeniul consultanţei;
• să cunoască diferite tipologii de carieră în consultanţă;
• să identifice tipul de carieră în consultanţă care i se potriveşte cel mai bine în acord cu abilităţile şi punctele forte ale personalităţii lor;
• să ştie care sunt factorii critici de succes în consultanţă şi să acţioneze în sensul dezvoltării acestora.
Aspecte organizatorice
Cursul va avea loc în perioada: 7, 8, 9 şi 14,15,16 aprilie 2014 în Chişinău, Republica Moldova, în limba română.
Cerinţe faţă de candidaţi
Acest curs este recomandat femeilor care lucrează în domeniul consultanţei sau doresc să iniţieze o afacere în domeniul consultanţei. Candidaţii trebuie să întrunească următoarele criterii:
1. Candidatul lucrează în domeniul consultanţei sau doreşte să iniţieze o afacere în domeniul consultanţei;
2. Studii superioare finalizate;
3. Experienţă profesională de cel puţin 3 ani;
4. Disponibilitatea de a participa la curs în perioada 7, 8, 9 şi 14, 15, 16 aprilie 2014;
5. Capacitate de înţelegere şi comunicare în limba română.
Condiţii de depunere a dosarului
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună dosarul de participare care va conţine CV-ul şi scrisoarea de motivaţie. Dosarul urmează să fie expediat până vineri, 28 martie 2014 la adresa de e-mail, cu subiectul "Aplicaţie-WIB-femei consultant".
Doar candidaţii selectaţi vor fi anunţaţi.
diana.plugaru@ dalconsulting.ro | |
Веб-сайт | ebrd.com |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®