07 апреля 2017
Кишинёв · Banca Națională a Moldovei вакансии компании »
Опыт работы |
от 1 года |
Scopul general al postului: Participarea la asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii Băncii Naționale a Moldovei sub aspect de organizare metodologie internă, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Principalele atribuții funcționale:
– Participă la gestiunea procesului de dezvoltare și optimizare a cadrului normativ intern, inclusiv prin prisma obiectivelor strategice ale BNM, sistemului de gestiune a proceselor și sistemului de gestiune a riscurilor. În speță, participă la:
-elaborarea și dezvoltarea cadrului unitar de gestiune a actelor normative și metodologice interne;
– analiza actelor normative și metodologice interne aferente proceselor de activitate ale BNM și înaintarea propunerilor de optimizare a acestora;
– coordonarea procesului de ajustare a actelor normative și metodologice interne la cadrul unitar de gestiune și la modificarea proceselor de activitate;
– analiza descrierii obiectivelor, funcțiilor, atribuțiilor subdiviziunilor BNM din Regulamentele de funcționare a subdiviziunilor în vederea alinierii la obiectivul fundamental, atribuțiile de bază și obiectivele strategice ale BNM, excluderii redundanței și determinării corespunderii delimitării sarcinilor, obligațiilor și atribuțiilor în conformitate cu distribuirea responsabilităților în Harta generală a proceselor de activitate;
– examinarea periodică a relevanței si actualității actelor normative plasate pe pagina web interna a BNM, întru menținerea actuală a cadrului normativ intern și identificarea oportunităților de optimizare;
– Studiază continuu standardele și bunele practici de gestiune metodologie internă și înaintează propuneri de implementare în cadrul BNM.
– Examinează practicile în domeniul gestiunii metodologiei interne în alte bănci centrale pentru posibilitatea generalizării rezultatelor şi metodelor de lucru şi utilizarea lor în activitatea curentă.
– Efectuează transferul de cunoștințe către salariații responsabili din alte subdiviziuni.
Cerințe față de candidați:
– Studii superioare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare.
– Experiență de muncă în domeniul economic sau juridic, nu mai puțin de 1 an.
– Cunoașterea obiectivului fundamental, atribuțiilor de bază ale BNM, Planului strategic, în special a obiectivelor strategice ale BNM.
– Posedarea cunoștințelor aferente legislației în vigoare a Republicii Moldova aferente elaborării actelor normative, ordinea elaborării regulamentelor şi instrucțiunilor, normelor metodologice.
– Posedarea cunoștințelor elementare aferente standardelor și/sau bunelor practici, instrumentelor de organizare a cadrului normativ intern al unei organizații va fi considerată un avantaj semnificativ.
– Cunoașterea limbii române şi a limbii engleze (avansat).
– Cunoașterea avansată a aplicațiilor Excel, Word, Power Point.
Abilități:
– organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
– gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
– de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
– gândire procesuală și globală;
– capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
– de analiză şi formulare a concluziilor, luare a deciziilor.
Atitudini: receptivitate la idei noi, conduită morală şi profesională înaltă, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, spirit de observaţie şi tendinţă de dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia de referință:
– Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995 (în vigoare 12.10.1995)
– Legea privind actele normative ale Guvernului şi ale altor autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale nr. 317-XV din 18.07.2003 privind actele legislative nr. 780-XV din 27.12.2001
– Legea privind actele legislative nr. 780-XV din 27.12.2001
– Hotărîrea Guvernului pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziție şi instrucțiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova nr. 618 din 05.10.1993.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 30 aprilie 2017.
Pentru participarea la concurs, completați aici: http://www.bnm.md/ro/content/cv-online, formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Pentru persoanele cu studii obținute în străinătate vor indica calificările (ex. GPA, etc.) țara și instituțiile de învățămînt respective.
resurse.umane@bnm.md | |
Веб-сайт | bnm.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®