22 марта 2016
Кишинёв · Allas вакансии компании »
Oferim:
- dezvoltare profesională
- regim de muncă – luni-vineri de la 08.30 pina la 17.30
- pachet social deplin
- salariu motivant.
Descrierea postului:
- perfectarea documentelor necesare serviciului personal
- gestionarea concediilor
- evidenţa timpului de muncă
- arhivarea dosarelor personale
- gestionarea fluxului de formulare ce ţin de personal.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare
- cunoaşterea Codului Muncii şi a altor acte normative, ce ţin de domeniul relaţiilor de muncă
- cunoaşterea limbilor română şi rusă (scris-vorbit fluent)
- cunoaşterea calculatorului la nivel avansat
- posedarea certificatului privind pregătirea în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
- persoană ordonată, atentă la detalii, punctuală, rezistentă la stresul ocupaţional, atitudine pozitivă.
Persoanele interesate sunr rugate să expedieze CV-urile pe e-mail: hr@allas.md, însoţite de o fotografie recentă, cu menţiunea postului pentru care candidează. Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
hr@allas.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®