17 октября 2016
Кишинёв · Serviciul National Unic pentru Apelurile de Urgenta 112 вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 3 лет |
Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112 (Serviciul 112 – în continuare) este persoană juridică, are statut de instituţie publică şi se subordonează Ministerului Tehnologiei Informației și Comunicaţiilor.
Serviciul 112 funcționează în baza Legii nr. 174 din 25.07.2014 și are drept scop ridicarea nivelului de siguranţă şi protecţie a populaţiei, bunurilor şi mediului pe întreg teritoriul Republicii Moldova, prin utilizarea unui număr unic pentru apelurile de urgenţă 112 și utilizarea eficientă a capacităţilor infrastructurii de comunicaţii electronice moderne şi a resurselor informaţionale.
Responsabilități:
1. Efectuarea expertizei juridice a contractelor și altor acte juridice ale Serviciului;
2. Elaborarea proiectelor contractelor individuale de muncă şi altor tipuri de acte juridice ale Serviciului;
3. Consultarea şi acordarea asistenţei metodologice subdiviziunilor Serviciului;
4. Reprezentarea, în modul stabilit a intereselor Serviciului în instanţele judecătoreşti, precum şi în cadrul altor instituţii;
5. Examinarea petiţiilor, plîngerilor, contestaţiilor, reclamaţiilor, cererilor prealabile, cererilor de chemare în judecată, recursurilor, apelurilor, hotărîrilor judecătoreşti, încheierilor, titlurilor executorii şi altor acte ale instanţelor de judecată.
Condiţiile pentru ocuparea funcţiei vacante:
1. Condiţii de bază:
1. Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
2. Studii superioare juridice în special în domeniul telecomunciațiilor;
3. Experiență minim 3 ani într-o poziție similară;
3. Cunoaşterea obligatorie a limbii de stat şi a limbii engleze (constituie un avantaj);
4. Dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
5. Nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
6. Lipsa antecedentelor penale sau a altor restricţii legale de ocuparea funcţiei vacante;
7. Nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
9. Permis de conducere, categoria B.
2. Cunoştinţe:
1. Cunoştinţe avansate în domeniul juridic, al telecomunicaţiilor, tehnice;
2. Abilităţi de utilizare a computerului: MC Office, Excel, Internet;
3. Folosirea unui limbaj corect, civilizat și profesional în relațiile cu colegii;
5. Abilități în comunicare (vorbit și scris);
6. Disponibilitate și capacitate de muncă;
7. Capacitate de analiză şi rezolvare a problemelor.
3. Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, responsabilitate, diplomaţie, spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
4. CV-ul, portofoliul și întrebările suplimentare pot fi adresate la adresa de e-mail: office@112.md, menţionînd postul pentru care aplică (jurist ), care va include:
1. Copia buletinului de identitate;
2. Copiile diplomelor de studii şi a suplimentului la diplomă (candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţămînt acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei);
3. Copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
3. Copia carnetului de muncă;
4. Cazierul judiciar. (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere, care poate fi descărcată aici);
5. Documentele de evidenţă militară - pentru recruţi şi rezervişti;
6.Certificatul medical, eliberat de medicul de familie care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
7. CV-ul candidatului. (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevantă pentru postul respectiv);
Bibliografia concursului:
• Constituția Republicii Moldova.
• Codul Muncii al RM nr. 154 din 28.03.2003.
• Legea nr.174 din 25 iulie 2014 cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.
• Hotărîrea Guvernului nr. 241 din 03.03.2016 cu privire la aprobarea Programului național de implementare a Serviciului național unic pentru apelurile de urgență 112.
• Hotărîrea Guvernului nr. 242 din 03.03.2016 privind aprobarea Regulamentului Comitetului interdepartamental pentru asigurarea interacţiunii dintre Serviciul 112 şi serviciile specializate de urgenţă.
• Hotărîrea Guvernului nr. 243 din 03.03.2016 privind crearea Instituţiei publice „Serviciul naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112”.
• Hotărîrea Guvernului nr. 244 din 03.03.2016 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al Sistemului informaţional automatizat al Serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.
• Hotărîrea Guvernului nr. 289 din 14.03.2007 pentru aprobarea Regulamentului privind evidența și calcularea uzurii mijloacelor fixe în scopuri fiscale.
Adresa poştală al Serviciului 112 – bd. Ştefan cel Mare, nr. 134, MD-2012, mun. Chişinău.
• Tel. (22) 251 198
• E-mail: office@112.md
Informaţia despre data şi ora interviului va fi anuantat fiecarui candidat admis la concurs.
Телефон |
+373 22 0251198
|
office@112.md | |
Веб-сайт | 112.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®