15 октября 2014
Кишинёв · Societatea de Audit Audit Expres вакансии компании »
Зарплата | Пол | Опыт работы |
4000 - 6000 MDL | мужской | от 1 года |
Manager oficiu
Responsabilitati principale:
- Perfectarea scrisorilor catre parteneri,
- Contactarea clientilor existenti si potentialilor clienti,
- Formarea si evidenta dosarelor clientilor,
- Tinerea evidentei bazelor privind clientii,
- Recepționarea apelurilor telefonice de la parteneri și clienți;
- Primirea și înregistrarea corespondenței,
- Expedierea corespondenței la destinatari,
- Recepționarea vizitatorilor companiei,
- Comanda si evidenta consumului rechizitelor de birou si a materialelor consumabile
Salariul: 4000 – 6000 lei, în dependenţa de calificare, cu majorari ulterioare
Cerințe față de candidați:
- Experienta in acest domeniu – 1 an
- Abilitati de comunicare
- Abilitati de redare a ideilor in forma scrisa
- Rezistenta la stres
- Cunoașterea la perfecție a limbilor: română și rusă. Engleza-nivel de comunicare
- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Internet
- Receptivitate la informații
- Responsabilitate
- Persoană ordonată, punctuală, onestă, comunicabilă, capabilă de a lucra în echipă
Persoanele interesate pot trimite CV-urile cu poza si indicarea postului la adresa de e-mail: hr.expres@gmail.com
tel.855912, 855911
Persoanele selectate vor fi contactate.
Телефон |
+373 855912
|
hr.expres@gmail.com |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®