31 мая 2018
Кишинёв · Interactiv вакансии компании »
Oferim
Lucru în cadrul unui colectiv prietenos, dinamic și mereu în dezvoltare;
Posibilitatea de a învăța lucruri noi și interesante din domeniul resurselor umane;
Pachet social complet;
Oficiu în centru capitalei.
Cerințe:
Studii superioare finisate ( de dorit resurse umane/psihologia muncii și organizațională/ management);
Bune abilități de comunicare (negociere, convingere, asertivitate, empatie);
Capacitatea de a lucra în echipă;
Capacitatea și responsabilitatea de finalizare a sarcinilor în termen.
Bune cunoștinte de operare PC (Microsoft Office Word, Excel);
Cunoașterea avansată a limbii române și ruse;
Persoană atentă la detalii, creativă și liberă în expirarea ideilor în scris.
Responsabilități:
Gestionarea secretariatului si corespondentei;
Gestionarea resurselor umane conform legislatiei;
Asistenta directorului executiv in chestii administrative de secretariat;
Sunt binevenite:
Participarea și oferirea asistenței la elaborarea tututror procedurilor de resurse umane strategice (integrare și adaptare, evaluare și performanță, planificare de carieră, cultură organizațională).
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică: info.interactiv.md@gmail.com
Телефон |
+373 22 227766
|
Факс | +373 22 227766 |
info.interactiv.md@gmail.com |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®