Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

30 августа 2016

Кишинёв · Ana Suruceanu вакансии компании »

Descrierea locului de muncă și responsabilitățile:
- Recepţionarea comenzilor, apelurilor şi organizarea îndeplinirii acestora;
- Evidenţa înregistrării vizitelor clienţilor şi partenerilor;
- Coordonarea lucrărilor pentru desfășurarea activității (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulației complete a documentelor;
- Evidența corespondenței (înregistrarea și prelucrarea corespondenței de intrare si iesire), evidența corespondenței de afaceri, distribuirea materialelor necesare;

Criterii şi indicatori pentru implementarea cu succes a activității:
- Disciplina profesionala;
- Capacitatea de munca în echipă;
- Competența, organizare, raţionament;
- Cunoaşterea procedurii de operare cu documentele interne.

Regimul de lucru:
Zi normata - 8 ore/ 5 zile in saptamina.

Educatie, Studii:
Studii superioare, superioare nefinisate;
Calităţi:
Comunicabil, responsabil, autodisciplină, iniţiativă, răbdare, diplomaţie, onestitate.Temperat în situaţii de conflict.
Candidații interesați vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: as.service123@mail.ru

Телефон
+373 78 999031
Факс +373 22 999031
E-mail as.service123@mail.ru
Веб-сайт as.service123@mail.ru
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®