26 февраля 2019
Кишинёв · IMP.A.A. вакансии компании »
Responsabilități principale:
- preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice,
- întâmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
- elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale;
- administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică;
- structurarea și organizarea documentației interne a companiei ;
- planificarea și programarea întâlnirilor conducătorului companie ;
- executarea altor sarcini a conducătorului.
Cerințe față de candidați:
- experiența de lucru într-o poziție similară este binevenită;
- abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint, Outlook ;
- vorbirea fluentă a limbilor rusă și română; limba engleză- nivel mediu;
- rezistență la situații de stres (incertitudine, lipsă de timp);
- calităti personale: grad înalt de autoorganizare, inițiativă, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate, punctualitate.
Persoanele cointeresate în postul dat, pot expedia CV-urile la următoarele adrese: dchirilov@paa.md, office@paa.md . Doar CV-urile cu fotografii vor fi luate în calcul.
N.B: vă rugăm să menționați funcția care v-a cointeresat!
Телефон |
+373 22 582106
|
office@paa.md | |
Веб-сайт | paa.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®