13 марта 2014
Кишинёв · UNISIM-SOFT вакансии компании »
Возраст | Пол |
от 10 лет | мужской |
UNISIM-SOFT – este o companie IT autohtonă, care mai mult de 10 ani se ocupă cu elaborarea și implimentarea sistemelor informationale de evidentă (contabilitate) și gestiune pentru companiile mari și mijlocii (mai amănuntit pe: www.UNA.md).
Propunem specialiștilor experimentati și începători următoarele functii vacante:
Office manager
CODUL FUNCTIEI: CV-OMNG
DOMENIU DE ACTIVITATE: suport organizatoric, tehnic si de documentare a activitatii firmei.
SARCINI:
- cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, ordine si procedurile interne ale companiei; functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei; atributiile functiei angajatilor companiei;
- cunoasterea tipurilor si structura documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- coordonarea lucrărilor pentru desfăsurarea activitătii (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentatiei conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire), evidenta corespondentei de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor).
CERINTE:
- studii superioare în contabilitate/economie sau tehnice;
- utilizator sigur al PC-ului;
- cunostinte de bază în evidenta contabilă;
- utilizator avansat a programelor de oficiu (MS Windows, MS Office, E-mail Client, Fax, Internet Explorer etc);
- utilizarea avansata a tuturor echipamentelor de oficiu (PC, fax, printer, scaner, stație telefonică);
- sîrguintă la serviciu, capacitate de a învăta, spirit organizatoric, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a conversa constructiv si capacitate de convingere;
- capacitatea de a comunica liber în limbile română şi rusă.
SUNT BINEVENITE CUNOSTINTE SI DEPRINDERI PROFESIONALE:
- cunoasterea SNC, Codului Fiscal, modelarea Proceselor Bussines;
- cunoasterea progamelor exemplu Universal Accounting si 1C;
- experientă de lucru cu bazele de date ca: Oracle, MS SQL etc.
CONDITII:
- echipă tînără si prietenoasă;
- conditii confortabile de muncă;
- proiecte interesante cu clienti importanti;
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oras;
- nivel competitiv de plată (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului si testării + îndemnizaţii în funcţie de cresterea abilităţilor şi experienţei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
- instruire corporativă, perspectivele de carieră şi creştere profesională;
- număr mobil plătit;
- pachet social;
- concediu plătit.
ATENŢIE! Au prioritate candidatii care sunt cel mai bine familiarizati cu site-ul nostru, www.UNA.md, înteleg cu ce ne ocupăm, au comparat interesele cu posibilitătile, de asemenea îsi pot formula aspiratiile si ce vor să realizeze în cadrul companiei noastre.
Dacă aveti un sistem nervos rezistent, reactie rapidă si echilibru între responsabilitate înaltă si umor sănătos, completati chestionarul nostru si îl trimiteti la adresa de email (cu indicarea codului respectiv al postului vacant).
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu pe parcursul a 10 zile de la primirea CV-ului.
cv@uniacc.md | |
Веб-сайт | UNA.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®