23 апреля 2014
Кишинёв · Fabrica de cusut - Producator autohton vestimentatie вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Cerinţe:
- Studii superioare finisate.
- Experienţă de muncă intru-un post similar – min 1 an.
- Cunoaşterea limbilor romana, rusa – obligator! engleza sau turca – mare avantaj!
- Cunoaşterea PC:, MS Office, Windows, MS Office (integral), utilizator – internet;
- Abilitati de lucru cu tehnica de oficiu.
-Cunosterea 1Cva constitui un avantaj;
- Cunoştinţe privind: regulamentele, instrucţiunile, alte documente normative privind implementarea de birou; organizarea muncii de birou; metode de generare şi prelucrare a documentelor; dactilografiere; reguli de utilizare dispozitivelor de preluare a apelurilor; reguli de tapare a scrisorilor de afaceri cu ajutorul formularelor tipizate; bazele eticii şi esteticii; regulile comunicării de afaceri.
- Calităţi personale: responsabilitate, abilităţi de comunicare și spirit de iniţiativă, concentrarea asupra rezultatelor.
Responsabilităţi:
- Desfășurarea activităților tehnic organizatorice pentru asigurarea activității administrative a conducerii ;
- Primirea corespondenței pentru examinarea ulterioară de conducător , transmiterea acesteia, în conformitate cu decizia luată în subdiviziunile structurale sau colaboratorilor respectivi pentru utilizarea în procesul de muncă sau de efectuarea a răspunsurilor;
- Evidența secretariatului ;
- Pregătirea documentelor şi materialelor necesare pentru activitatea managerului;
- Organizarea convorbirilor telefonice a conducătorului.
- Întocmirea scrisorilor, cererilor și a altor documente;
- Efectuarea tuturor activităților privind organizarea ședințelor și întrunirilor;
- Evidența dosarelor de înregistrare și control ;
- Executarea instrucțiunilor directorului.
hr@maicom.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®