18 мая 2017
Кишинёв · Imona Grup вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Responsabilităţi:
Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice;
Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Oferirea clientilor/potentialilor clienti informatii cu privire la produsele firmei;
Cunostinte generale in Legislatia Muncii;
Evidenta tuturor actelor necesare serviciului personal pentru angajatii Companiei;
Cerinţe faţă de candidaţi:
Persoana responsabila, creativa, comunicabila, dinamica;
Experienţă la un post similar, min. 1 an;
Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris (perfectarea documentelor în engleză);
Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
Cunoştinţe de management, secretariat;
Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
Abilitaţi de coordonare, planificare şi organizare;
Se ofera:
Pachet social;
Conditii bune de munca intr-un colectiv tinar cu atmosfera prietenoasa.
Orar de munca 9-00 la 18-00 de L până V:
Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poza atasata la adresa electronică: office@imonagrup.md cu mentionarea postului pentru care aplica.
Телефон |
+373 22 855955
|
office@imonagrup.md | |
Веб-сайт | imonagrup.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®