02 марта 2016
Кишинёв · CAEP вакансии компании »
Зарплата | Пол |
4000 MDL | Не имеет значения |
ABILITĂȚI/EXPERIENȚĂ:
~ Responsabilitate, atenţie şi eficienţă;
~ Experiență într-un domeniu similar de prestare a serviciilor (avantaj);
~ Abilități de comunicare interpersonală, scrisă și verbal;
~ Orientare spre client, cunoaștere a principiilor și practicilor în domeniul asistență clientelă;
~ Cunoștințe în utilizarea computerului și a aplicațiilor software inclusiv Microsoft Word, Excel ;
~ Cunoaștere fluentă a limbilor română și rusă.
Obligaţiile:
~ Gestionarea bazei de date: introducerea datelor cu privire la clienții noi, actualizarea operativă a bazei de date existente;
~ Introducerea informației despre client, corectarea, reînnoirea acesteia la necesitate;
~ Interacțiunea în mod eficient cu clientii;
PROGRAMUL DE LUCRU:
9:00 - 18.00 Luni - Vineri
Salariul de la 4000 lei
Vă rugăm să expediați CV-ul Dvs. în română la adresa de email oxana.odainic@gmail.com specificînd în subiect "Operator"
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
oxana.odainic@gmail.com |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®