10 октября 2016
Кишинёв · Banca Națională a Moldovei вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 2 лет |
Obiectivul postului:
Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerinte față de candidați:
1. Studii universitare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare, în economie, resurse umane, drept sau domenii sociale;
2. Experiență de muncă în domeniul managementul resurselor umane de cel puţin 1 an;
3. Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova aferente domeniului de resurse umane;
4. Cunoaşterea limbii române şi a limbii engleze – fluent;
5. Cunoaşterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MSWord, Excel şi Power Point;
6. Posedarea următoarelor abilităţi:
organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
gândire procesuală și globală;
capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
de analiză şi formulare a concluziilor.
7. Manifestarea următoarelor atitudini: receptivitate la idei noi, conduită morală şi profesională înaltă, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, spirit de observaţie şi tendinţă de dezvoltare profesională continuă.
Responsabilităţi:
Participarea la activitatea de angajare, transferare, demisie şi concediere conform legislaţiei în vigoare. Monitorizarea procesul de elaborare a fişelor de post;
Completarea şi prelucrarea documentele personale ale salariaţilor BNM (completarea fişelor personale, deschiderea dosarelor personale şi completarea lor cu documentele necesare, etc.);
Întocmirea contractelor individuale de muncă, contractelor cu privire la raspunderea materială individuale deplină;
Perfectează graficul concediilor anuale a salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
Evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;
Evidenţa scutirilor la impozitul pe venit;
Asigurarea deschiderii, evidenţa, păstrarii şi eliberării carnetelor de muncă ale salariaţilor BNM, efectuarea înscrierilor corespunzătoare conform Regulamentului în vigoare; ținerea registrului de evidenţă a carnetelor de muncă;
Asigurarea coordonării cu Compania Naţională de Asigurări Sociale privind eliberarea certificatelor de atribuire a codului personal de asigurări sociale salariaţilor şi cu Compania Naţionala de Asigurări Medicale privind asigurarea eliberării poliţelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală.
Participarea la elaborarea și redactarea procedurilor/instrucțiunilor/regulamentelor de resurse umane (regulamentul intern, angajarea, transfer şi demisie, evidenţa timpului de muncă, procesul de evaluare a fiselor de post, acordarea concediilor, etc.).
Bibliografie de referință:
1. Codul Muncii al Republicii Moldova;
2. Convenţia colectivă nr. 2 (nivel national) din 9 iulie 2004, cu modificările ulterioare;
3. Legea cu privire la Banca Naţională a Moldovei.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 28 octombrie 2016.
Persoanele interesate pot să depună CV-ul pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chișinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului de aplicare.
CV-ul poate fi expediat și la resurse.umane@bnm.md cu menționarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Телефон |
+373 22 822257
|
resurse.umane@bnm.md | |
Веб-сайт | bnm.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®