Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

06 июня 2015

Кишинёв · Construction Company вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 4 лет

1. Scopul general al postului

Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.

2. Obiectivele postului

-Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
-Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
-Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
-Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului.

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

-Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
-Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
-Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
-Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
-Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
-Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
-Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect.
-Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului Financiar.
-Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
-Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.
-Stabileste conform structurii organizatorice si a NOE sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
-Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi.
-Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
-Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
-Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii .
-Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii

Studii superioare, de preferat in domeniul de activitate pentru care se implementeaza proiectul.
2. Calificarea necesara
-Cursuri de specializare postuniversitare de management.
-Cursuri de Project Management sunt un avantaj
-Cunostinte limbi straine: engleza, nivel avansat
-Operare PC: Word, Excel, alte programe - in functie de proiect.

3. Competentele postului (pachet de competente)

-capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
-capacitate de previziune a evenimentelor;
-abilitati de negociere;
-capacitate de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta;
-abilitati de comunicare interpersonala;
-capacitatea de a redacta rapoarte clare si corecte;
-adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, la situatii de criza;
-echilibru emotional, constanta in atitudini;
-capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;
-competente dea lucra in echipa;
-atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza echipa din subordine;
-spirit creativ si inovativ;
-preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual si al echipei de proiect.

4. Experienta de lucru necesara
Minimum 3 ani experienta in lucrul pe proiecte in domeniul de activitate specific.

E-mail pm.category@gmail.com
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®