23 мая 2014
Кишинёв · Introscop вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Responsabilităţi:
• Administrarea procesului de recrutare si completarea documentelor aferente procesului de recrutare si tinerea evidentei evolutiei procesului;
• Definirea strategiei de cautare a candidatilor potentiali si activarea canalelor de atragere a acestora, studierea pieţii muncii;
• Selectarea candidatilor potriviti;
• Gestionarea si actualizarea tuturor documentelor de recrutare;
• Planificarea interviurilor si desfasurarea acestora;
• Organizarea si particiaprea la Targurile de munca, Burse si alte evenimente – surse de candidaţi;
• Actualizarea bazei de date a aplicanţilor
• Va asigura recrutarea personalului in functie de necesitati in concordanta cu nevoile companiei si descriptiile joburilor.
Cerinţe:
• Studii superioare domeniu umanitar;
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
• Experiență profesională în domeniu de min. 1 an;
• Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
• Excelente abilități de comunicare, lucru în echipă , inovare, negociere;
• Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
• Abordare profesionistă;
• Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Acces, Power Point).
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie pe adresa: str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau pe adresa electronică: personal@introscop.md
! Este obligatorie menţiunea postului pentru care se aplică.
Pentru detalii vizitaţi www.introscop.md
Телефон |
+373 22 476176
|
personal@introscop |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®