11 сентября 2017
Кишинёв · ALLAS вакансии компании »
Oferim:
- pachet social deplin
- regim de muncă – luni-vineri de la 08.30 pina la 17.30
- salariul se negociază la interviu
- posibilitate de avansare în carieră.
Descrierea postului:
- activităţi specifice de secretariat: evidenţa şi înregistrarea corespondenţei de intrare-ieşire,de stocare, arhivarea documentelor
- preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail
- menţinerea relaţiilor cu clienţii şi furnizorii
- executarea sarcinilor şi a ordinilor conducătorului întreprinderii.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare
- cunoaşterea limbilor română şi rusă (scris-vorbit fluent)
- cunoaşterea calculatorului la nivel avansat
- comunicabilitate, responsabilitate, disciplină
- persoană ordonată în ceea ce priveşte gestionarea documentelor.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu foto recentă la adresa de e-mail: hr@allas.md cu mențiunea postului solicitat.
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.
hr@allas.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®