27 ноября 2018
Кишинёв · ASTERRA GRUP вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea vânzărilor (prin emiterea de polită și contract de asigurare) în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- oferirea de servicii (support) post-vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerințe:
- bune abilități de coordonare și organizare;
- capacitate de lucru cu termini limită;
- abilități de lucru în echipă și individual;
- studii superioare economice/juridice;
- româna și rusă la nivel avansat (engleza constituie un avantaj);
- minim 1-2 ani experiență de activitate în sectorul financiar/bancar/asigurări;-
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, 1C;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj;
- rezinstență la stress.
Condiții de muncă:
• serviciu într-o companie stabilă, centrul Chișinăului;
• suport și instruire;
• salariu motivant și pachet social deplin;
• angajare oficială conform CM al RM;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul insotit de o poza recenta la adresa de e-mail: office@asterra.md .
Телефон |
+373 22 211758
|
Факс | +373 22 211759 |
office@asterra.md | |
Веб-сайт | asterra.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®