01 martie 2017
Chişinău · DulcinellaSRL joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
Operator Misiune post: Intocmirea si evidenta documentelor contabile primare
Responsibilițăti principale: - introducerea documentelor primare in programa de evidenta contabila (intocmirea facturilor fiscale, de expeditie) - evidenta returului documentelor primare (facturi fiscale)
Cerințe: - Studii medii de specialitate/ studii superioare - Experienta de munca – minim 1 an -
Cunoasterea limbilor romana si rusa -
Cunostinte elementare de utilizare PC (Excel, Word, Internet, programa contabila Universal Accounting - avantaj)
Profilul candidatului: - persoana dinamica si pozitiva - grad înalt de responsabilitate si atentie - capacitate de auto-organizare - acuratete Condiții: - perspective de realizare profesionala si personala - angajare oficială în cîmpul muncii cu pachet social deplin - pachet corporativ de telefonie mobila - regim de lucru – full-time
Dacă sunteți interesat de acest post vacant, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție cu o notă «Operator» la adresa de e-mail: svetlana.grecu@dulcinella.md
Toate aplicațiile vor fi analizate, iar candidații care vor corespunde profilului căutat vor fi contactați direct pentru interviu. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră de participare! Отправить CV
Telefon |
+373 69 368789
|
svetlana.grecu@dulcinella.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®