01 марта 2017
Кишинёв · DulcinellaSRL вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Operator Misiune post: Intocmirea si evidenta documentelor contabile primare
Responsibilițăti principale: - introducerea documentelor primare in programa de evidenta contabila (intocmirea facturilor fiscale, de expeditie) - evidenta returului documentelor primare (facturi fiscale)
Cerințe: - Studii medii de specialitate/ studii superioare - Experienta de munca – minim 1 an -
Cunoasterea limbilor romana si rusa -
Cunostinte elementare de utilizare PC (Excel, Word, Internet, programa contabila Universal Accounting - avantaj)
Profilul candidatului: - persoana dinamica si pozitiva - grad înalt de responsabilitate si atentie - capacitate de auto-organizare - acuratete Condiții: - perspective de realizare profesionala si personala - angajare oficială în cîmpul muncii cu pachet social deplin - pachet corporativ de telefonie mobila - regim de lucru – full-time
Dacă sunteți interesat de acest post vacant, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție cu o notă «Operator» la adresa de e-mail: svetlana.grecu@dulcinella.md
Toate aplicațiile vor fi analizate, iar candidații care vor corespunde profilului căutat vor fi contactați direct pentru interviu. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră de participare! Отправить CV
Телефон |
+373 69 368789
|
svetlana.grecu@dulcinella.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®