07 februarie 2014
Chişinău · Banca de Finante si Comert joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
Responsabilităţi:
- gestionează apelurile telefonice;
- asigură primirea, înregistrarea şi expedierea corespondentei;
- perfectează scrisori, cereri şi a alte documente;
- asigură organizarea întrunirilor şi şedinţelor.
- asigură o bună comunicare cu toate departamentele şi transmite corect şi în timp util corespondenţa şi alte informaţii;
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare în domeniul economiei;
- experienţă de muncă de 1 an;
- cunoaşterea limbii române, limbii rusă şi engleză;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacitate de auto-organizare şi de stabilire a priorităţilor;
- abilităţi de comunicare;
- abilităţi de lucru în echipă;
- confidenţialitate în activitate;
- calităţi personale: responsabilitate, acurateţe, punctualitate.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu poză la adresa electronică, cu specificarea codului de referinţă S01, în tema scrisorii.
hr@fincombank.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®