07 февраля 2014
Кишинёв · Banca de Finante si Comert вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
Responsabilităţi:
- gestionează apelurile telefonice;
- asigură primirea, înregistrarea şi expedierea corespondentei;
- perfectează scrisori, cereri şi a alte documente;
- asigură organizarea întrunirilor şi şedinţelor.
- asigură o bună comunicare cu toate departamentele şi transmite corect şi în timp util corespondenţa şi alte informaţii;
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare în domeniul economiei;
- experienţă de muncă de 1 an;
- cunoaşterea limbii române, limbii rusă şi engleză;
- abilităţi avansate de cunoaştere şi utilizare a calculatorului;
- capacitate de auto-organizare şi de stabilire a priorităţilor;
- abilităţi de comunicare;
- abilităţi de lucru în echipă;
- confidenţialitate în activitate;
- calităţi personale: responsabilitate, acurateţe, punctualitate.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu poză la adresa electronică, cu specificarea codului de referinţă S01, în tema scrisorii.
hr@fincombank.com |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®